Hmm..Vad?

Vet inte riktigt vad jag skall uppdatera er med..
Min dag har väl inte varit riktigt så dära händelse rik..
Sov till runt halv tre idag.. Kan säga att det behövdes! ta igen ganske mycke förlorad sömn under en period..

Sen har de bara blivit att slöa på soffan.. har inte alls varit sugen på att göra så mycket idag faktiskt... Kramp i magen idag med.. Så då känner ja mig inte så social om ja skulle vart bland folk..

Men.. har väl knåpa på hära hemma lite..
men inte ha de blivit mycke ändå =P

Jag längtar till helgen! Längtar efter Syrran <3
Ska bli så kul att du kommer hit, älskar att du är hit o hälsar på.
Så om vädret tillåter så åker vi upp på galtis på lördag för att åka lite bräda ;)

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är det du lärt dig för låtar (dom tre du skrev om..)? :) Jo ja håller med dig, det finns inget bättre sätt å lära sig än att titta, se och höra och då passar youtube så bra! Tur det finns så många snälla som lägger ut sådär :) Oj, nu kan jag ha ljugit lite, hehe. Jag kan inte heller hela Für Elise, utan bara början och sen lite av resten, men jag jobbar på att kunna hela och om jag lyckas lära mig hela, så lovar jag att lära dig också! (om du inte hunnit först förstås ;P) Kramkram!

2009-02-03 @ 22:12:56
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0