duktiga lilla jag

japp.. känner faktiskt att jag vart riktigt duktig idag :)
eller rättare sagt stolt över mig själv.. hehe.. har faktiskt klara att sätta upp tapeter våder alldeles själv..
Men Thea o lilla casper var förbi o hon gav mig en hjälpande hand..
Så nu har jag gjort iaf 2/3 av hallen.. så nu är de inte mycket kvar :)
känns skönt!!
Då kan man verkligen koncentrera sig på att ordna klart i sovrummet.

Sen så har vi städat KLART i lägenheten!!!!!! alla grejjer är ute från den.
O jag tror ALDRIG lägenheten vart så ren som den är nu.. haha!!
Måste då erkänna att de var nog inte sååå långt från en liiiiten tår i mitt öga... Vet att de kan tyckas vara fjantigt eller barnsligt..
Men har ju ändå bott i den lägenheten i 3 år.. Så man har hunnit igenom en del minnen i den...
Sen så gillade jag faktisk den lägenheten riktigt riktigt mycket!!

Men nu är vi på väg mot nya äventyr.. :D
Spännande!!!
Blir betydligt många många många fler år i huset!
Vårt egna hus!!
Mitt + Ditt
:D
Vilken LYCKA!!!


Tjingeling!!

Älskar MIn Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0