borta.. Men hemma

Har varit borta tills idag.. så däför har jag inte bloggat något under gårkvällen eller tidigare idag..
Men nu så får ni ifall en liten kort uppdatering :)
Åkte till piteå igår kring halv sju.. Kom oss iväg lite sent.. men var iaf framme strax baki nio..
när vi kom fram så hade mamma börjat göra iordning för att äta lite gott, rostade mackor m. ägg, kyckling o räkor för den som ville. Riktigt gott :) tog oss någe vinglas o en ginotonic :) riktigt riktigt trevligt..
Satt väl uppe till upp mot två tiden..O vi som skulle kliva upp kring 8 för att göra oss klara för att åka iväg till Luleå.
Tror ni vi tog oss upp 8? nope ingen av oss.. Utan nio då började vi röra på oss.. haha.. men mamma hon banga ur ;)
men syster yster följde med.. Så vi var iaf framme i luleå kl.10..
Då börja våran shoppingtur..hehe.. tog lite tid på rusta..för vi hade bestämt oss för tapeter innan vi åkte.. men när vi kom dit så såg inte tapeterna ut som vi sett på internet..
men vi ändra oss o hittade några nya =) är riktigt nöjd med vårt val!
Sen har vi inhandlat lite andra saker till huset..
Så nu längtar jag tills vi får börja göra iordning allt!!

Hmm..

Batteriet i datorn håller på att ta slut..Sitter på bärbara.. så jag orkar inte hämta sladden så jag kan ladda den..haha..
utan ni får med uppdatering imorgon bitti!

Tjingeling o god natt!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0