ändrade planer..

innan jag skulle iväg för att jobba så fick jag veta av älsklingen att vi skulle få komma o hämta nycklarna till huset redan ikväll!! :)
Så när ja slutade jobba så for vi dit o hämta nycklarna.. Hehe.. så nu har vi dom.. känns skönt!! :D
o som sagt på torsdag så börjar vi med allt... LÄNGTAR!!

jobbet ikväll har gått hur bra som helst..

har även varit förbi svärmora ikväll o suttit där en stund..
Nu ska vi väl se på CSI Miami.. Sen blir de sängen som gäller.. För imorrn är de jobb som gäller. börjar kl. 7.

Tjingeling!

Älskar Min Markus!





Mina tankar tar aldrig slut.......


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att ni fått nycklarna, måste få komma å kika sen när ni är redo fär besök =) kram

2009-02-18 @ 02:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0