Motivation? = Noll!

Måste börja med att skriva att jag har världens bästa arbetskamrater!
Ni ställer alla upp när det behövs och ni kan - Jag försöker så mycket jag kan ställa upp på samma vis till er.
Ni är Alla guld värd!

Jobbade kväll igår och när mitt kvällspass var över så skulle jag styra min röda lilla pärla mot Piteå kl.21.
men tack vare arbetskamraterna så sa dom jag kunde få flexa och fara tidigare. Tack för de! För det var gode så dimmigt efter vägen mellan Arvidsjaur och Piteå - usch för det!
Stannade till Hos Anna och Freddan o lämnade & hämtade present.. :) Kul att träffas och se hur ni fått till det nu i huset! Jättefint har ni de :)

Idag så blev det en sovmorgon - skönt!
Sedan hämtade mange o jag sebbe på skolan. Åkte till stan där det handlades sen sista julklappen, nämligen till min älskade sambo ;) Så nu är allt klart!

har hjälpt syrran att möblera om i sitt "älskade" rum.. Så nu är de lite mer mysigt där(?) tycker jag :)

Imorgon bär de nog av till stan en sväng med syrran, o den minsta lillebror ska på kalas.. Sen på kvällen så lär de kanske bli bowling om de finns någon tid ledig!


Min motivation till att blogga är mycket låg......
Ingen som kommenterar inlägg -trist!
Sedan så statistiken visar ju att de inte är så många som läser min blogg.. kanske inte många som vet till den?
men ändå... motivationen är = Noll..
Kanske så kommer den senare.. men just nu är de dåligt på den fronten..

Tjingeling!

Älskar Min Markus Mer Och Mer För Varje Timma, Dag, Vecka, Månad och År som går!
Min kärlek till Dig är Oändlig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0