Nu börjar det hända..

Saker o ting börjar faktiskt att ta sig nu hära hemma..  Sakta men säkert så sker det saker.. Vårat gästrum/datarum börjar ta form. Var o hämtade extra sängen o vårt linnéskåp som vi fick av mamma o mange..
Men än är de inte klart..
Dom ringde från jobbet nu ikväll o ville att jag skulle jobba imorgon.. var svårt få tag i vikarier.. Egentligen var jag inte jääätte sugen.. eftersom jag planerat in att åka iväg till min farmor o farfar och hälsa på under dagen.. Men jag fick en 7-12 så då hinner jag ut o vara med dom en stund mitt på dagen.
Sen hoppas jag att man hinner få sig en promenad imorgon också på eftermiddagen ;) men hinns de inte så är de inte hela världen.. Hihi.. ska ju ändå upp o köra ett pass på crosstrainern.. =D

ne nu så ska jag kila till sängen.

tjingeling!

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Jo de ska ja. Men om du ska de så måste du ringa rose-marie snart för ja tror de är många som ska ha bord :)

2009-05-01 @ 14:09:21
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0