Jag vet...

Idag så känns jag riktigt slö.. har egentligen inte lust till någonting känns det som ..
Men jag ska ta o göra mig redo nu, för att ta en promenad med Sandra o Felicia.

Är ledig idag.. Skönt.. =)

Ihelgen så är det jobb som gäller..

Efter våran promenad så ska jag nog ta o städa lite grann hära hemma. Är riktigt stökigt tycker jag. Så det MÅSTE jag göra. Är bäst att passa på då man är ledig.. och då macke är borta o kör, så man kan starta musiken på riktigt hög volym o få in städkänslan :)

Nä jag har inte så mycket att förtälja egentligen.. Skriver väl ett inlägg senare, om de nu händer nå spännande.. :P

Jag vet...

Tjingeling!

Älskar Min Markus!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aha, men då ska vi komma någon gång. Han sa att du hade hälsat, men jag har nog inte tänkt så mycket mer på det sen dess.. :) Men det skulle va kul å se hur ni har det! Kanske till helgen? :) Är ni hemma då?

2009-04-22 @ 14:00:51
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0