Det bara fortsätter...

Nu så får det faktiskt ta o sluta snöa!! Nu är det nog med snö! Vill inte ha mera.. Jag vill ha sol, jag vill ha bar asfalt.
Är så less!! Hur roligt är de nu när de är påsk o snön den bara vräker ner?
Inte roligt vara ute o köra skoter eller grilla, pimpla o allt man gör när man är i fjällen o det är påsklov för alla som går i skola..
Nåja hoppas på bättre väder!

Nu så är dag 4/9 gjord. Börjar se ett slut på denna långa arbetsvecka o min ledighet närmar sig ;)

Om ett tag så blir det att ge sig ut i snön o hitta sig nå påskris med Sandra.. på med täckisar o vinterskorna.. För här ska de plumsas i snön.. :D

tjingeling!

Älskar Min Markus!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0