Rast

Nu så har man 4 timmars rast, mycket skönt. Vet inte riktigt vad jag ska göra på den.. Men det blir nog bara att ta det lugnt  och göra sig något mat senare.

Och inatt så har ett par kompisar till mig fått barn, en liten flicka! :) 
Ska ringa till dom senare idag och gratta dom, för dom ligger nog och sover nu efter att ha varit igång inatt.

Inatt så gjorde vi bort och tvättade alla kläder och handdukar, sängkläder. Så nu är sånt ur världen för ett tag :)
Sedan så rensade vi bort gamla kläder ur garderoben, så nu har man mer plats att kunna fylla upp med nya ;) Hehe..

Nu har vi bara dammsugning, dammtorka och skura kvar. men det tar jag nog imorgon när jag har slutat att jobba klockan fyra.

Nä nu så har jag väl inget mera att förtälja..

ha de så gött - kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0