4 år

Idag så har jag och älsklingen varit tillsammans i 4 år! Gud vad tiden går fort - men ändå känns det som igår.
Älskar han mer och mer för varje dag, går inte en dag utan att jag tänker på honom. Mitt hjärta slår för honom. Kan inte tänka mig ett liv utan han, det är DU som får mig att orka livet, du som får mig att le.
Det är DU som orkar stå ut med mig varje dag ;) Det är DIG Markus jag älskar - Nu och För Alltid! Mitt Hjärta är ditt hjärta, Och ditt Hjärta Är Mitt hjärta! Jag Älskar Dig!

Igår fyllde älskligen 25 år.. Så Det blev kaffe, tårta och smörgåstårta för hela slanten. Riktigt trevlig. Och jag lyckades göra en smörgåstårta som gick att äta även om det var min första som jag gjort själv.

Idag har vi inte alls gjort så mycket. Jag har varit ledig idag och är ledig imorgon också.
Så ikväll har markus mamma och farmor varit hit och gästat kaffe å tårta :) mycket trevligt.
Och nu ska jag upp till Anna o vi ska dricka lite vin å bara ha det trevligt.


Får skriva mera senare. Har inte riktigt så intressat blogg egentligen, men men skriver ändå =)
Hihi...



Min Allra Första Smörgåstårta


Kommentarer
Postat av: Anna

Helt klart godkänd smörgåstårta, supergod :)

Tack vännen för vin kvällen, måste vi göra om!

2008-08-22 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0