Bm-kontroll

Just kommit hem efter ett besök hos BM. Denna gång var de inte så bråttom som de va förra gången ;)

Allting såg bara bra ut. Dock påpeka hon vikten min, jag ha inte gått upp nånting på ca 6 veckor. Vilket gjorde att sf-måttet är lite lågt för den vecka vi är i. Men hon va inte orolig att bebis är för liten eller nånting sådant. 

Men innan jag påbörjade min omeprazol kur så var jag inte så sugen på mat och sen blev de nästan ett krambesök på toan varje dag. Så de har väl bidragit till att jag inte gått upp i vikt, utan snarare att jag gått ner i mig själv. 

Bebisen är liiiite flyttbar ännu, inte är de mycket. Men ligger med huvudet neråt ännu, så förhoppningsvis ska den ju inte tvär komma på nu att den ska vända på sig ;) 


Hb: 125
Bltr: 110/80
Blodsocker: 4,6
SF-mått: 35cm
Hjärtljud: 155 slag/min 

Så mitt järnvärde är ännu bättre denna gång än gången innan ;) vilket känns skönt! Även om jag känner mig trött konstant. Men de är väl kanske kroppen sätt att förbereda sig nu inför vad som komma skall, att man ska sova mycket nu. Jaa inte vet jag ;P 

Nu är nästa besök inplanerat till den 11/2. Men jag tror ju inte vi kommer fara på den, utan då ha vi redan fått mini. Fast det återstår att se. Innan januari är slut tror jag att mini är på väg ut. Haha! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0