Lifestyle By MRR 3.0

Då var jag här igen, med detta att vara dålig på att uppdatera. Det har varit en del sen jag bloggade sist.
 
Lillan har döpts, dopet var jättefint, o hade en super duktig fotograf så bilder kommer senare :) Vi har varit iväg på semester i 2 veckor, stannade hos svärfar i Gnarp och var på simones konfirmation, fortsatte neråt till mina kusiner i Småland. var där i 1 ½ vecka, hann med Ullared, high Chaparall, samt hälsa på alla mina kusiner :) vädret var med oss under hela resan. på väg uppåt landet igen så stannade vi hos svärfar igen. Hade ett par riktigt mysa dagar där innan vi begav oss hem igen.. Synd att tiden ska gå så fort!
 
hann hem några dagar innan de bar av igen, denna gång till stugan i luspen där vi spenderade 5 dagar! hur härligt som helst!
 
 
I juni så anmälde jag mig till en tävling "Lifestyle by mrr 3.0" 
jag citerar en deltagare från våran grupp " en Lifestyletävling där jag tävlar mot mig själv mot mina egna uppsatta mål tillsammans med 100 andra som överöser mig med inspo!"
Med hjälp av coacher så har vi fått tränings-/kostscheman som vi ska följa för att nå våra egna uppsatta mål.
 
Jag har som ett mål att gå ner 13 kg, bygga muskler & bli mer fast i kroppen! I 4 månader så kommer denna tävling att pågå. Jag hoppas att denna tävling ska hjälpa mig på vägen att komma i någon bra rutin på detta med träning och kosten i samband med träningen.

Tävlingen drar igång imorgon, eller idag, 1 Augusti! :)
 
Jag är inte med i denna tävling för någon annans skull, utan för min egna! Jag vill få en mer tränad kropp, en kropp jag trivs i, en kropp där jag kan kolla mig själv i spegeln utan att skämmas ögonen ur mig, av att se mig själv - de är så jag känner nu!
Det här kommer innebära att bloggen kanske - kanske! - kommer att handla en hel del om min träning, mina framsteg, baksteg , med- och motgångar.. Min instagram kommer också att handla mycket om träningen, i form av bilder.
 
Så den som inte vill veta så mycket om min träning osv, kan välja att sluta läsa eller följa min instagram. Tvingar ingen att följa mig :) Men jag varnar er nu, innan allvaret nu drar igång, för då lär de bli mer än de är redan idag!
 
Men vill ni följa min resa är ni mer än välkomna att göra det :) Följ här på bloggen eller på instagram @evvepevve87
 
 
Sådär nu har ni fått er en liten uppdatering från mig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0