Fram skjutet igen

Det blir en ändring igen.. Kommer låsa bloggen lite längre fram i framtiden.. Har en tjej som ska fixa och ordna till i min blogg här framöver. 
Så de känns lite tokigt låsa den innan det är gjort.

Sen dyker de ännu upp folk som kommenterar att dem vill fortsätta att läsa min blogg , vilket jag tycker är jättekul att de finns rätt så många ändå som vill fortsätta att följa :) 
Ni som inte hunnit eller inte läst att jag ska låsa min blogg- lämna en kommentar så lämnar jag lösen åt er :) än är det inte försent! 

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi ska fara iväg och kika på vad som gömmer sig i magen <3 som jag längtar!! 

På återseende! 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg :)

2013-09-21 @ 12:07:37
URL: http://livsstilalasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0