Vardagen

Nu är man åter i den "vanliga" vardagen. I måndags började jag om att jobba efter nästan 2 månaders ledighet. Elis började om på dagis. Snacka om en liten kille som längtat till dagis!
Han hade så bråttom in att han hade inte ens tid att ta av sig mössan eller jackan ;)
Sen då jag skulle hämta honom på dagis ville han inte hem. Tog drygt 20 min få han därifrån , haha.

Lösenordet på bloggen kommer i slutet av veckan, kan till och med bli början av nästa. Men ni som ville fortsätta läsa min blogg kommer få lösen :)

Ska även försöka bli bättre på att lägga upp foton då jag uppdaterar. Men som sagt de blir när bloggen är låst.

Kommer att skriva om graviditet nr.2 också. Är som kul att ha kvar för att kunna jämföra denna grav med då vi väntade Elis :) för att se skillnader/likheter och sådär.

En likhet än så länge är illamående! De fick jag.. Dock är de lite lindrigare nu än vad de har varit. Och än då jag väntade Elis.

Vi går in i v.18 på torsdag. Så snart är vi halvvägs ;)

Intresserad av att fortsätta läsa min blogg ? Lämna en kommentar så skickar jag lösenordet, kom bara ihåg skriva vem du är så! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill fortsätta läsa :)

2013-08-28 @ 06:32:50
URL: http://www.wilsan.blogg.se
Postat av: Veronica

Vill läsa. :)

2013-08-30 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0