Träningsvärk!

Välkommen du härliga träningsvärk! Var läänge sen jag hade sån här träningsvärk ;P och vad beror detta på då ? Jo igår kväll körde jag först ett pass med Zumba (3:e onsdagen i rad nu) & sen direkt efter det passet blev det att boxa.. Oh shit vad jobbigt det var! Minns inte att box var så jobbigt ;) haha!

Men jag hade en bra boxkompis som peppa mig, samt ledaren & det gjorde att jag orka mig igenom hela passet! Men ack vad mina muskler skrek av smärta, de få muskler jag har i kroppen ! ;) trodde fullkomligen jag skulle dö så jobbigt de var. När passet var över så kände jag mig sååå nöjd! Detta var inte sista gången jag boxa :)
 
Imorse då jag vakna och klev ur sängen och skulle göra mig klar för jobbet & elis för dagis, så kändes armarna som bly och att böja sig ner, aj aj, inte att leka med.. Haha!

Idag har jag gjort en snabb städning här hemma, så snabb som man kan vara med ömmande armar och ben ;P OCh elis den sötisen har hjälpt mig städa, han plockade ihop sina saker och la dem så fint i lådorna. Sen då han gjort de klappa han händerna och sa : Såå, bra! :) Men de tog inte många minuter så var alla leksakerna framme igen!

Haft främmande ikväll av en arbetskollega och så kom min pappa förbi och svamla med oss :)

I helgen får vi besök av min mamma & lillebror sebbe. De ska bli trevligt!

Imorgon så har vi en ledig dag jag och lilleman. Så vi får se vad dagen har att bjuda på. Hoppas på fint väder så vi kanske kan ta och vara ute lite :)
 
Lycklig kille som ska få åka tåget på Lycksele Djurpark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0