Före & Efter bilder


Ojj här är de verkligen öde.. Ekar nästan i bloggen så tomt de är.. Men jag sitter sällan vid datorn, är mest på internet genom mobilen.. sen finner jag ingen tid eller lust att blogga.. Men den kanske, kanske kommer..

Jag tänkte iaf att jag skulle slänga in liter före och efter bilder hur jag ser ut nu 3 månader efter op.. Dock är de ju 4 månader sen snart ;P Men ni får nöja er med bilder som är efter 3 månader sen op.
 
 
 
Jag börjar med bilder från dagen innan op & 3 månader efter :

 
 
 
 
Jag hoppas de syns någon skillnad efter 3 månader! På dessa bilder är de drygt -24 kg som försvunnit på 3 månader.


Här kommer bilder från vad som skett på 2 månader efter Op :

 
 
Här är de drygt -19 kg som försvunnit sen op datum.
 
 
Vet inte om de syns någon skillnad från månad till månad.. Men här kommer då bild på vad som skett månad till månad..



Här är de ca -5 kg som försvunnit från juli - augusti..

Då jag ser mig själv i spegeln tycker jag inte alls de händer nå. Jag tycker jag ser precis likadan ut som jag alltid gjort.. Tycker mig inte se att jag blivit smalare.. Men då jag ser på foton så har jag ju uppenbarligen blivit de? ;P
Konstigt de där med hur en spegel kan förvränga synen på en själv, hur man ser ut. Hur kan det vara så ?!

Det var allt för mig denna gång

Kommentarer
Postat av: marie

Det är ju inte bara på överdelen det hänt saker..det syns även på låren. Du håller även på att bli hjulbent(inget ont menat med det)precis som jag...eller så ser det bara så ut på bilden. Å du har ju verkligen blivit ett träningsfreak..hur ska jag kunna hänga med din takt på promenaderna när ni är här?

2012-09-07 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0