Tokig rubrik

Förra inlägget ser jag ju fick en tokig rubrik. Texten innehöll inte alls det rubriken stod för. Men meningen var att jag skulle skriva om renoveringen vi hållt/håller på med.

Förra tisdagen så började jag med att riva tapeter i hallen och på onsdagen gjordes underarbetet med spackling och så. Slipningen var färdig torsdag & sen var de bara tuta & köra med tapeterna.
Trodde inte den lilla hallen skulle ta två dagar att få upp tapeter i.. Men med så många hörn och dörrar hallen så gjorde det att det tog sin lilla tid.

Vi är nu färdiga med målning & tapetsering. Nu är de bara möblemanget som ska upp. I "mini" hallen är det helt och hållet klart.
Men jag håller på att måla några möbler som ska ut i "stora" hallen. Från typ ekfaner till svart. Det är nu svart & vitt som gäller. Och jag är så nöjd med resultatet! Hallen är så mycket ljusare och känns mycket större på något sätt :)

Nu skulle jag vilja att kökets väggar får sig en omgång!
Har vit färg hemma redan för att måla köket.. Så får se om det får sig en omgång inom kort. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0