VILL HA!!!!

En sån här skulle jag så himla gärna vilja ha!! Fatta så skönt att mysa ner sig i en sån om kvällarna!
Dock kostar en sån här lite grann.. :( Så ska jag köpa mig en så är de spara spara som gäller..

Faast jag kan ju önska mig en, för jag fyller ju år om drygt 2 månader ;) eller iaf, önska mig pengar(om man får presenter vill säga då man fyller 25 år) så jag kan inhandla en sån här tillslut.. ;)

En svart skulle jag vilja ha.. men skulle vara lite läckert med någon färg, typ tukos, eller roze eller kanske den gröna..  :P svårt juh.. men svart funkar ju till allt helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Vi har en, den större modellen, och jag ångrar nästan att jag tog den större, för den är stor! Men ack så härlig!!

2012-05-10 @ 15:09:41
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0