Miss Me ?

Oj oj vad min blogg står och samlar damm just nu... har flera gånger tänkt skriva ett inlägg men har bara inte blivit av..

har tänkt skriva ett litet inlägg om vad jag varit och gjort för snart 2 veckor sen.. Men de får bli i ett senare inlägg.. Blir väl inget långt krångligt inlägg om de.. :P men de kommer, håll till godo!

Vi har nu varit nere i gnarp några dagar, där vi hjälpt dem med den årliga klippningen av alpackor & lama. Dock har jag inte kunnat hjälpa till i år då jag inte får lyfta eller så.. Som tur är har min fina syster följt med och hoppat in i mitt ställe :)

Får göra ett bättre inlägg senare, för snart kommer min pappa & då ska vi gå till dagis för att hämta hem lillskrutten min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0