Trötta ben

Inatt vaknade jag av världens jäkla senadrag i benet, precis under typ knävecket... Visste tusan inte vart jag skulle ta vägen! Kände på benet och kände världens "bula" just där senadraget var. Och sen när jag hittat ett sätt att sträcka på benen så de släppte så var bulan borta i ett nafs.. Men snacka obehagligt! Jag som nästan aldrig har senadrag, det är väldigt långt mellan gångerna!
Så idag har resulterat i att de känts som om att jag haft träningvärk i benet.. ;P
En kort arbetsdag har jag haft och de va riktigt skönt då mina bena känns väldigt trötta.. Jag tror faktiskt att jag måste ta och plocka fram mina stödstrumpor & hoppas på att jag får mindre trötta ben.

Mina nya jobbarskor har nu kommit. så nu ska dom till att testas =)

Nu ska jag fortsätta att kika på Desperate Housewifes som har börjat om nu ikväll - efterlängtat! Och imorgon är de dags för Grey´s Anatomy att börja om :D

Bjuder på en bild från helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0