Miljonär, ja tack!

Rätt dött på min blogg.... dålig på att uppdatera... Men känner liksom inte lusten att blogga lika mycket nu som förr... Utan ni får allt nöja er med något inlägg då och då... ;)

Sen vore de ju kul om man kunde få fler kommentarer då & då.. Det ger som en lite extra gnista till att vilja blogga mer..

Tycker ni jag skriver om tråkiga saker m.m, så lämna gärna nå tips på vad ni skulle vilja att jag skriver om, eller skriver mera om.. Eller om ni rent utav har någon fråga, så ställ en fråga så svarar jag :)




Tänk om man kunde få vinna en miljon eller två.. Eller några hundra tusen iaf! Då skulle jag bli glad.. Sjukt glad!

Har suttit och tittat på en massa Cars grejjer som skulle vara fint i Elis rum! Men ack så mycket pengar.. Kostar ju en del.. Direkt de blir nå Disney märke eller så, då skenar priset genast iväg..

Nånting av dessa grejjer som jag suttit och tittat på ikväll lär nog bli hemklickade. dock inte idag och inte heller imorgon.. Men kanske om någon månad? Förhoppningsvis.. ;P



imorgon så är det dags för 1½ års-kontroll för Elis. Ska bli spännande att se hur mycket han väger nu och hur lång han blivit. Jag har mina aningar, men ska bli kul se om de ens är som man trott !

Om jag inte har helt fel så är de även dags för nå sprutor detta BVC-besök? Usch usch.. Jag ogillar verkligen när Elis ska få sprutor, även om de går så fort, så gör de så ont i mammahjärtat att måsta hålla fast sitt barn som försöker för kung och fosterland att ta sig lös ur ens grepp för att slippa sprutan/sprutorna!

Tur det går fort & att de onda går över rätt fort också! Men jag ogillar de verkligen! Tur han inte vet i förväg vad som komma skall.. Annars hade man väl aldrig fått med honom dit..


Nu har jag en jobbar helg framför mig.. Fre-sön.. Sen är jag ledig i 1 vecka! skönt skönt! Vet inte vad jag ska hitta på under min ledigvecka.. Kanske blir att man åker till piteå och är där några dagar.. Eller så är man hemma och bara är.. Eller så... ? jaa jag vet inte vad.. Får se på söndag vad som blir..




Nej nu ska jag kila och sova.. Har ju en son som gillar att vakna tidigt.. Suck.. vilket inte jag gör ;) Nåja, tids nog kommer jag också in i rullarna att KANSKE kunna bli lika morgonpigg som honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0