Linser

Igår kom mina efterlängtade linser! Så igår eftermiddag stoppade jag in första paret.. Snacka om att de va ovant att ha något i ögonen!
Men ack så skönt slippa glasögonen.. Vet förresten inte hur många gånger jag "passade" mig för att fingra på glasögonen då de klia i öga eller så. kom på mig själv fler gånger med att jag gick "under" glasögonen för att gnugga/klia i ögonen.. haha..

men jag ser bra i dem och de känns rätt så bra, enda är väl att jag tror själva kupan(skålformen) på linsen är kanske liite för stor för ögat? Men jag ska boka in en tid med optikern och se vad hon säger om det hela..

Imorgon har jag väl tänkt försöka ha dem på jobbet för att se hur de funkar där.. Vi har så torr luft att de brukar bli besvärligt för ögat med linser, för mig! Men jag hoppas de ska gå vägen detta! :)

Idag har jag varit ute på en kort promenad med Elis åkandes i pulkan. Han älskar verkligen att åka pulka :) Så vi gick förbi hans morfar osså gick vi för att hälsa på min farmor och farfar.

Sen har vi inte hunnit med så mkt mer idag jag och lilleman. Och jag som hade tänkt städa under mina 2 lediga dagar ;P Men jag är ju ledig i helgen, så kanske jag får tummen ur då. Och så är ju macke ledig så han kan ha lillen medans.

Igår hade vi som nästan en hel dag tillsammans med Bea och Signe =)
Och Elis han gav Signe ett par goar & pussar. Sötis!

Måste lägga upp en bild då han ger henne en go..

Finaste barnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0