hittat!

Fått lite hjälp med att hitta nå byxor som är orange - åt Elis :) Fanns på tradera.. Men eftersom jag är så värdelös att hitta så hitta jag inga igår då jag hittade.. men idag så..! Nu har jag lagt till dessa på min minneslista eftersom de är någon dag kvar innan auktionen går ut..
Men är de så att de inget blir utav dem, så går de ju faktiskt lika bra med nå jeans eller så =)

Nu har man jobbat klart för denna helg.. Så nu väntar 2 lediga dagar, Skönt! Har inget inplanerat mer än att jag ska försöka få klart med städningen här hemma..

Imorgon hoppas jag att mina linser dimper ner i postlådan så jag får prova dem! :D


Underbara Älskade Barn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0