Fruktansvärt!

I helgen fick jag veta att en alpacka blivit ihjäl biten av 2 st hundar.. Hemskt, så hemskt!, var min tanke. Sen tänkte jag väl inte mer på det, på de sättet.. Trodde de var en alpacka man inte "kände".. Tills jag senare fick veta att de var ju en här i Arjeplog det var en alpacka som blivit ihjäl biten!
Då blev de genast mycket mer ledsamt i hjärtat. De är ju en alpacka man ändå träffat och så.
Hemskt de måste ha varit för nuvarande ägarna det som skett, samt för de förra ägarna som då är min svärfar & bonussvärmor!

Nej fy usch så hemskt! Fruktansvärt! Stackars stackars lille alpackan Ceasar! :´(

Sov gott Finaste Ceasar! ♥

Ni kan gå in HÄR & läsa mer om ni vill, om det som hänt. Det är så hemskt, jag blir så tårögd då jag läser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0