1 av 2

Anonym tack för tipset på sidan med lite färglada barnkläder. Dock fanns det inga kläder som va orange som va i hans storlek.. :/


Men idag så har Elis fått sig en orangetröja av sin farmor! Tack för den! :) Så här ser den ut



Så nu är de bara nå orange byxor kvar att finna åt honom. sen har han en helt komplett set av orange till tema dagen på dagis :)


Idag har vi varit och gått på marknan en sväng på min rast. Elis fick sig på ballonger... En helikopter ballong av oss.. Sen fick han även en bil ballong av sin morfar ;P
Han är gode så nöjd över sina två ballonger. Springer med dom här i huset fram och tillbaka och låter som ett flygplan och bil :) Sötungen!

Imorgon är sista arbetsdagen för denna jobbar helg.. Sen är man ledig i två dagar. Jag hade tänkt att jag skulle försöka att fortsätta med min städning som jag påbörjade i torsdags.. ;)

Vad tyckte ni om vinnaren i melodifestivalen då? Jag tyckte de va en bra vinnare. Låten är ju hur bra som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0