2 Månader efter..

 
Idag (Igår 9/7) är de 2 månader sen min operation.. Allt går bara fint :) Jag äter som "vanligt" nu men i mindre portioner än förr & att de tar längre tid för mig att äta.
 
Jag har nu totalt tappat 19,6 kg sen den 17 April.

Det innebär att sen operationen har jag gått ner 8,5 kg! De är i snitt 1 kg i veckan. Vilket jag tycker är en bra takt för mig & min kropp. Speciellt att hudkostymen kanske får en chans att hänga med i viktnedgången! :)
 
Jag har tyvärr legat på latsidan då det gäller motion de senaste 2-3 veckorna! Men de ska de bli ändring på igen!
Ska få tummen ur & he mig ut på en joggingrunda.. De längtar jag efter!


På tal om i de förr förra blogginlägget om vad jag önskar då jag fyller år, om man får något vill säga.. Så skulle jag vilja ha mig ett par Reebok easytone skor.. Samt en ny vinterjacka 3-1 jacka, från Ellos, de är en skaljacka + ett par täckbyxor till .. Den är sååå fin! Men ack lite väl dyr för att jag själv skulle köpa den, men ett bidrag skulle sitta fint. Jaa de finns mkt man skulle vilja ha nu känns de som..

När jag väl är inne på detta med önskningar & vad man skulle vilja ha.. Så har jag funderat lite på om man ska "unna" sig nånting då man tagit sig ner vissa kg.. Som nu vid en viktnedgång på -20 kg funderar jag på om jag ska unna mig att köpa ett superduper fint underställ jag hittat i Ellos klädkatalog.. De är så himla fint! Och jag äger inte sånt.. Förstå så härligt kunna ha de under alla skoterkläder då man ska ut. Sen att sitta i understället då man kommit hem efter ha varit ute på skoter en hel dag & bara mojja ner sig i den i stugan! :)

Sen funderar jag på om man ska satsa på att "unna" mig & min familj en utlandsresa då jag gått ner -40 kg.. De är alltså drygt -20 kg till jag ska ner, sett från idag..
En utlandsresa är nånting jag verkligen vill göra & få göra tillsammans med min fina familj. För jag tänkte att om man har att en resa ska vi göra då jag nått mitt nästa mål, då har jag/vi även en sporre att börja spara pengar för att kunna göra detta. Låter väl inte så tokigt eller ?

 
Nu tänkte jag bjuda på lite före & efter bilder så här efter 2 månader efter operationen.. Jag har dock inte tagit något sån här " fin " före bild då jag påbörjade min start på de hela den 17 april.. Nåja..
Jag ser ju en viss skillnad.. Men jag kan inte påstå att den är så där jättestor.. Min fina maghäng gör ju att i mina ögon ser jag inte någon skillnad, för hänget är de enda jag hakar upp mig på! Ajja här kommer bilder..
 
 
Here we go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0