2 & 3 veckor kvar..

Nu har jag 2 veckor kvar av min semester.. Det betyder att halva semestern redan gått.. Varför ska tiden gå så fort för ?!

Sen är de 3 veckor kvar tills jag fyller 25 år.. 25 år! Halvvägs till 50!! ;P
Att fylla år blir väl mindre och mindre speciellt, viktigt för varje år som går.. Och sen har vi ju en liten som jag tycker är mycket roligare och viktigare att fira! :)
Meen OM man får några presenter i år, Så önskar jag mig pengar för att kunna köpa mig en ny Cykel, då min inte är så bra.. Utan den kostar lika mycket att reparera varje år som vad cykeln kosta då vi köpte den..
Pengar att kunna köpa mig ett regnställ som jag inte ens har i mina ägor..
Pengar att kunna kunna köpa mig nya kläder, då min garderob behöver förnyas upp nu när man tappar lite vikt!

Jag önskar mig helt enkelt pengar, så man får en "sponsring" till att köpa de man själv vill ha :)

Igår var vi på dop. trevligt var de.
sen på kvällen blev de grillkväll hemma hos fam.Callin. vi var väl 8 st totalt där. Grymt trevligt och roligt :) Kom väl hem efter 2 nångång inatt. även om inte jag drack något så kändes precis som att jag drack igår och att jag var bakis imorse då jag vakna kl 10.. haha..

Bjuder på 2 bilder på vårat lilla charmtroll då han var finklädd för dopet igår.

 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Han har fått plats på polstjärnan. Vilken avdelning är Elis på?

2012-07-03 @ 21:18:35
URL: http://jenniamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0