Utan dator..igen..

Bläh vad jag är less detta jävla skräp till dator!! Än en gång är jag utan dator. Men denna gång är det ström-äckel-jäkla-kabeln som pajjat! När ska min dator få fungera som vanligt?!?!

Jävla deprimerande! Jaa jag vet det finns större, värre saker att bli arg , upprörd , jaa vad som helst för.

Men datorn är tusan mycket smidigare ändå en att surfa på iPhone hela dagen.

Blogga är mycket roligare med datorn. För där har jag alla kort!
Så ni kan ju förvänta er att det blir ännu tråkigare inlägg här än vad det redan är.. Åh... Suck!

Här får ni en liten titt på hur det ser ut i Elis rum. Möblerade om inatt & monterade ihop den vita trofast möbeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0