TopLady




Klicka på bilden för att komma in på deras hemsida ↑

På sidan finns de en hel del : t.ex löshår, maskeradkläder,morgonrock, korsett, underkläder, nattlinne m.m.  Stor del av det inom klädeskategorin är väl lite mer "sexiga" än andra. Beror ju helt och hållet på vad man anser vara sexigt och inte.

Men klicka in där och kika om ni fyndar något spännande :)


Nu är vi inne på kväll nummer 3 för Elis att sova i egen säng! Det går rätt så bra, om jag själv får säga de :) Visst han sover inte heeela natten där. Men större delen. Är runt 4-5 tiden som han kommer över till oss och sover en stund till. Så de tycker jag faktiskt är rätt bra ?

Idag har Emelie åkt hem... Mycket TRÅKIGT!!

Men innan hon åkte så var vi lite pyssliga här hemma.. Men jag ska inte avslöja ännu vad vi pysslade med.. De kommer någon dag framöver ;)

Annars har vi inte pysslat på med så mycket idag.. Har busat en hel del jag & Elis.. Han är ju såå gullig! Jag kan komma på mig själv ibland med att jag slutat busa med honom just för att bara titta på honom. han är verkligen de finaste som finns! Det mest underbaraste som existerar på denna jord! ♥

Vet ni varför..? Inte? ;) Ta då en titt på dessa bilder så får ni veta varför.. hehe












Kommentarer
Postat av: Bea

Nu blev jag ju nyfiken vad ni pysslar med :-P

2012-01-10 @ 01:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0