Tänder & Bilder

Mina två hjärtan! så här sov dom inatt då jag kom och la mig ♥




Igår på morgonen då jag var på toa så satt elis utanför, nedaför vagnen som står i hallen.. och lekte med ett underlägg som låg där.. han gömde sig bakom det & så hördes de hur han satt där och rev papper ur en tidning.. haha.. Kolla in grabben!





så här fin blev lilleman i håret idag då han kammat sig.. Alldeles själv dessutom! :)








Nu är vi inne i en sån där hiskelig dreggel period igen! Och de rullas och har sig med tungan..
så igår kväll så upptäckte jag att den 11:e tanden har ju kommit fram! Samt att den 12:e är på väg ut.. Det går undan nu hos den lillemannen och hans tänder!
Denna gång så tror jag han tycker de är besvärligt när tänderna kommer fram :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0