Tack! Tack! Tack!

Måste än en gång tacka alla för julklapparna som vi fått! :) Jag/Vi är nöjd över allting! ♥

Tänkte göra en lista på vad vi fått för något. orkar inte fota och lägga upp bilder på allt nu så här efterhand..

Jag & Macke:

* Presentkort på Ikea
* Presentkort på Järnaffärn
* Pengar till Ikea
* Gryta
* Grytlappar
* Läcker vasgrejs
* En söt liten mjölk"karaff"
* Almanacka
* Pengar
* En porslinsburk för att ha Elis alla nappar i :)

(Hoppas jag inte glömt något nu!)

Jag:

*
Hudlotioner av olika slag
* Liten plattång
* Klocka

Elis :

Börjar med alla Cars saker,

* "lära-gå"bil
* verktygsbänk
* lärofon
* cd-spelare
* sängkläder
* affisch
* badtvål
* hockeyklubba m.puck och boll
* tallriks set

* Kläder av alla de sorter,
- pyjamaser
-byxor
- bodysar
-tröjor
-strumpbyxor
-sockar
-vantar

*en liten kavel
* bilar
* duplo lego
* liten hund i koppel
* formraket
* liten arbetsbänk som blinkar, spelar och har sig
* stickade vantar
* hammarbollbana
* barbapapabok
* sån här magnet ritar "tavla"
* eldriven motorcykel
* en kosa & kniv, som han ska få använda då han blir äldre såklart ! - som han fick av min morfar, han har gett alla barn/barnbarn en sån.
* bestick
* barbaskön gossedjur


Vet inte om jag glömt nu något, om jag glömt skriva upp något är de för att mitt minne sviktar!
Men som ni ser fick Elis en hel del klappar.. ;D Den pojken behöver varken gå utan leksaker eller kläder, de är ett som är säkert!

Men vi tackar så hemskt mycket igen för alla klappar! Vi är nöjda, mer än nöjda! :D

Att se Elis öppna alla sina paket var höjdpunkten/-erna! Att se hans blick för varje grej som låg bakom julklappspappret, eller kartong är helt oslagbart :) ♥

Sen hade ju lilleman väääldigt jobbigt med allt papper som blev då man rev upp klapparna.. Han kunde inte slänga nånting på golvet, utan för varje liiiten pappers bit han såg eller fick lös var han tvungen gå och ge till någon.. Så de tog lite tid att öppna paketen.. men vad gör de ! :)



TACK TACK TACK till er alla!! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0