Middag...

suck... jag vill ut! men vill inte riskera nå med lillen att febern ska komma tillbaka. eller att hostan och snorigheten blir värre.. För just nu vill jag bara han ska blir frisk!

och lämna med pappan är inte ens på tanken då han själv är sjuk.. han är verkligen inte iform att se till elis.. tyvärr! så jag får så snäll hålla mig inne tills imorgon.. kanske gå ut på bron en sväng iaf så jag får mig nå friskluft.. haha.. ;)

Jag sitter just nu och funderar på vad vi ska äta till middag.. men min inspiration till att göra någon middag idag är noll.. Undra varför??

nåja något hittar jag väl på..

Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Bea

Passa på städa bort julen då du ändå bara kan vara inne ;-)

2012-01-17 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0