Mera tänder..

Jajjamen de har kommit fram ännu fler tänder i lillemans mun.. Upptäckte att den 9:e tanden kommit fram idag(igår tisdag) - denna gång uppe i munnen.
Den 10:e känns inte vara långt bort. man känner att den bara ligger där under tandköttet och väntar på att spricka fram vilken sekund som helst ... :P

Tycker de är lite läckert att när de är på väg tänder hos Elis så kommer dom alltid två och två.. Brukar bara dröja 1-3 dagar så har samma tand, fast då på andra sidan spruckit fram :)

Har misstänkt där före jul att de varit på gång nå mer tänder då han arbetat så där mycket med tungan igen och fingrarna i munnen.. Samt att han velat gnaga på typ allt..

Sen denna gång vet jag inte om de har med att han haft feber och öroninflammation, snorat och hostat- som gjort att han ätit lite sämre än vad han brukat, eller om det är de nya tänderna som spökat? Om de varit ömt i munnen så kanske han inte varit så sugen på att tugga mat :/
Men men de är ju svårt säga vad som gjort hans aptit lite sämre.

Jag tycker även att det är kul då de kommer tänder, för tänderna gör att Elis ser lite äldre ut på något sätt :) Vet inte om jag inbillar mig ?


Nä nu ska jag försöka ta mig till sängen och sova!

Gaah!.. jag MÅSTE försöka vända på dygnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0