MAM´s Flaskborste



Klicka HÄR för att komma in till MAM´s hemsida & direkt till info sidan om flaskborsten!


Jag kan verkligen rekommendera denna flaskborste till er som har barn - som dricker ur flaska. Denna borste kommer åt överallt i flaskan & tack vare att den är i de "gummi"material som den är så gör den inga repor i flaskan, vilket jag tycker en vanlig diskborste/flaskborste gör.

Sedan tar den även bort de där små vällingresterna som kan fastna i flaskan, ni vet(?), direkt efter man sköljt ur flaskan. Vilket jag tycker en vanlig diskborste/flaskborste inte klarar av på samma sätt som MAMs gör!

Toppen/Handtaget på denna flaskborste är gjort för att passa själva nappen. Den kommer åt helt perfekt i hela nappen att diska.

Kan det bli så mycket bättre? Nej jag personligen tycker inte de! :)

Denna produkt kan du nog klicka hem på deras hemsida eller inhandla på olika välsorterade butiker. Jag köpte min på Konsum :)

Så jag rekommenderar denna produkt varmt!
Men smaken är som baken - delad! ;P
Alla gillar & tycker vi olika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0