Lyckliga jag idag..

Som jag längtat! Grejjerna har kommit från Ikea! Så nu här på eftermiddagen så anländer dom hem till oss :D Ingen annan är så lycklig som jag.. haha.. Nämen skönt att de har kommit! För nu kan vi med andra ord börja fixa till i tvättstugan - på allvar! jag hoppas vi ska ha allt klart till helgen eller att de är klart under helgen :)
Men det återstår att se. Vi har ju en liten som springer runt och härjar.
Samt att macke jobbar. Så.. men vi gör de vi hinner allt eftersom :) lycklig lycklig är jag :D

Jag ska sen visa vad vi inhandlat till tvättstugan.. Det vi beställt från Ikea är för de pengar & presentkort vi fått i julklapp. Samt nå grejjer vi köpte från affärerna här i arjeplog för de presentkort vi fått här..=)

Mini Elis ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Så himla roligt göra om :-) Hade jag varit piggare hade jag självklart ställt upp och haft Elis en stund iaf så ni hade kunnat hålla på ifred, men är inte riktigt pigg för de tror jag :-/ tack för idag! Kram <3

2012-01-24 @ 04:16:47
Postat av: Anonym

Jo jag vet ju de! De kommer väl förhoppningsvis någon dag jag kan återgälda och hjälpa dig på något sätt :-) kram

2012-01-24 @ 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0