Läckerbit!

Satt och såg på "Sveriges Mästerkock" då jag fick för mig att jag skulle ta och göra en ansiktsmask på mig själv.Kom på att jag hade någon förpackning för att göra en ansiktsmask. så då tänkte jag att de skulle vara härligt och göra gott för fejjset ;P


Smetade ut de där i hela ansiktet.. Och kan ju säga att man blir ju inte så jäkla läcker i de där.. haha.. Inte för att man är någon läckerbit i vanliga fall!

Ansiktsmasken jag hade var i någon chokladform.. Typ choklad, kokos, nötter o grejjs i.. :)
Grymt härligt var de att ha de. Man blir så len i ansiktet efteråt..

tänkte bjuda på nå "fina" bilder då jag hade ansiktsmasken



Kolla in de fina avtrycken som blivit från "kuddarna" av glasögonen.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0