Jobb!

Gahh! Imorgon är de jobb som gäller för min del.. Shit pomfrites! 

varför ska tiden gå så innihelvetes fort??

Imorgon blir de den tidigaste morgonen på en evighet! väckarn kommer att ringa runt 5.00!!! ALDRIG har väl jag klivit upp den tiden förr, då jag börjar 7.. Har alltid tyo klivit upp 30-40 min innan man börjat.. men nu jäklar är de andra bullar som gäller då man har barn! nu är de ingen "semester" längre.. gah! hur trött kommer inte jag vara imorgon?

Det är verkligen tur att jag börjar en med en kort dag.. 7-12.. ;)

Nä, nu ska jag kolla på lite tv och sen är de sängen som gäller för min del!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mamma till Isac

Lycka till imorgon! :)

2012-01-31 @ 21:37:30
URL: http://hdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0