Ingen feber!

Nu har den lille varit feberfri sen igår! Så kanske de blir dagis för han imorgon.. Jag vet inte riktigt hur de funkar om man får fara på dagis om han är lite snorig & hostig än? för han är ju pigg i övrigt nu.
För snorig & hostig tycker jag typ var & vartannat barn är :P

Får ringa dit imorgon & höra vad som sägs.

Hemma gör vi inte många knop just nu. Tar de bara lugnt så att Elis får krya på sig. Dock har pappan (vek som han är :P ) åkt på förkylning.. Så går kvällen var INTE kul.. Inte natten heller för den delen ..

För de första då lillen skulle sova så levde pappan om i huset, sen hostade han så himla mycket. Och varje gång Elis höll på att somna så naturligtvis hostade macke då så att han inte hade ro att somna. Och så där höll de på i över 1 timme. Till sist orkade jag inte mer så jag gick & la mig i våran säng med Elis.. Kl 21.00 la vi oss!! Verkligen ovanligt för mig att lägga sig så tidigt.

Vi somnade rätt fort. Vilket var behövligt. För sen när macke kom och la sig så va friden över för den stunden. Han hostade & levde rövare i sovrummet ( macke kan inte detta med att vara tyst!)
Men jag somnade om -tack för de!

Kring 4 tyckte Elis de var morgon - inte kul! Fast han var trött, för han orka knappt hålla ögonen öppna.
Så vi bytte blöja, gjorde välling i hopp om att han skulle somna om.. Men de tog sin lilla tid eftersom macke hosta & hosta & hosta...
Inte nöjd mamma i huset... Inatt blir nog pappan förvisad till ett gästrum...

Detta var våran "trevliga" natt..

Tack & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0