I'm too old!

Helgen har varit helt underbar!
Grabbarna fixade till i tvättstugan igår medans jag, mamma,syrran , lillebrorsan Sebbe & Elis gick ut för att leka en stund och åka pulka... Dock blev de ingen lång utevistelse då folket från Piteå inte klara av  en grad på -10 & liite blåst.
Blev att vi åkte och badade på badhuset igår. Är ju år & dagar sen Elis var och badade. Så nu tyckte jag det var på tiden! Jag Emelie och Sebbe badade tillsammans med Elis. Men den lille tyckte inte de var någon höjdare.. I början... Sen så börja han tycka de va kul, men då var det dags för honom att kliva upp eftersom han börja darra om läpparna.
Men vi kommer absolut fara fler gånger så han vänjer sig.
En sak jag gillade i badet nu var att de är mycket varmare i vattnet nu än vad det brukar vara !! :)
Efter badet stannade jag o mina syskon kvar för att se argentum spela innebandymatch mot K4. Elis fick följa med mormor hem till huset - tur var väl de ! Med den ljudnivå som var.
Gubben som vi hade sittandes bakom oss på läktarn skrek till förbannelse !!! Jag lovar att jag nästintill DÖV på mitt vänstra öra... J*vla pucko! Var flera stycken som sa åt honom att sluta skrika så himla mycket. Men icket!
Nåja en otroligt spännande match var de & argentum drog hem vinsten!
När matchen var slut promenerade vi hem för att börja med middagen - PLANKSTEK :)
När vi ätit klart gjorde jag & emelie oss ordning i för kvällens äventyr.. Utgång! När vi var färdiga så körde vi ölspelet. Himlars roligt. Haha.
Runt halv tolv kom våran skjuts som skjutsade upp till hatten.. Men alltså helt seriöst både jag & emelie trodde att det killarnas kväll.. Det var INTE en enda tjej där förutom då jag och hon. Och bara äldre män , typ testförare.. Kände inte igen en enda..
Vi gick iväg och tryckte i ett hörn med våra drinkar och stod där och pratade. Efter ett tag kommer de fram tre killar som börjar prata med oss, som sen visar sig vara bandet som spelade under kvällen "finn 5 fel". Dom va gode glada att träffa nå "ortsbor" & inte bara nå manliga testförare. Vi nämnde att Emelie just fyllt 18 år och de var premiär för henne ute på krogen..
Bandet började spela & efter en stund drog dom upp henne på scen & sjöng för hon :)


Lite senare under kvällen började de komma folk man kände åt. Men jag & syrran hängde ihop hela kvällen :) slutade iaf med att sista timmen eller de två sista timmarna :P satt vi ett "kungafåtöljerna" och surrade med nå kompisar till Emelie.
Kvällen bjöd på ett par drinkar & tequilashots.
När de stängde så blev de en promenad hem... Och jag tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde!! Vettefan vad vi pysslade med iaf, men det tog tid för oss att gå hem.. Vi ramla om vartannat för de var snorhalt på vägen!
Tack för en helt underbar kväll älskade syster! Aldrig haft så kul som igår !! ♥ ♥
Men jag säger det bara, jag är för gammal för detta!! Haha... Jag var ändå rätt skötsam i drickandet men ack vad jag känt mig sliten idag!
Sitter just nu & bara SLÖAR i soffan ;)
Hoppas eran helg varit bra! Kramizz på er

Kommentarer
Postat av: Jenni

Känner igen mig i ditt tänk. Men nog tror jag ju att dom skulle säga till om de blev allt för kallt. Men de känns lite "jävligt" att lägga ut honom när de är under 20minus. :P



Haha. Jaa, snart kommer man måsta se upp här hemma.

Vi har inte satt någon grind på trappen upp ännu (den ligger i plastpåsen ;P ) men han bryr sig inte om den, peppar peppar ;) Men snart kommer han nog på att den är rolig att klätta i ;P



Lät förresten som en härlig kväll uppe på hatten även om de var mycket testare ;)

kram

2012-01-30 @ 21:12:49
URL: http://jenniamelia.blogg.se/
Postat av: emelie

åh vad kul vi hade!!! de måste vi göra om ♥

2013-03-11 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0