Helg!

Känns som att man kan säga på "riktigt" att man har Helg.. Innan inskolningen så hade rulla ju typ vardag och helg in på varann hela tiden - tyckte jag.. Kändes typ aldrig som "helg" då väl helgen kom.. osv.. Förstår ni hur jag menar  ?

Men nu efter man haft inskolning i 3 dagar, som inneburit tidiga mornar.. Och varit på dagis några timmar.. Så känns de nu som : Åh helg! Skönt.. hehe.. Sova lite längre och bara kunna mysa och njuta av den lediga tiden tillsammans.. :)  Vet inte hur jag ska förklara känslan.. Men de kanske är någon som känner typ likadant?

På måndag ska vi vara på dagis så Elis får äta lunch där + att jag ska bli iväg skickad.. Förstår egentligen inte varför dom inte gjorde de typ i fredags ? För jag själv tycker de går så himla bra för Elis. Han bryr sig knappt om mig.. naturligtvis kommer han ju fram till mig nångång och lämnar någon leksak eller så, eftersom han ser mig. Jag har ingenstans att Gå undan för honom. Jag försöker att inte vara i samma rum som honom och att sitta där jag är mer "bakom" men de är svårt att typ gömma sig.. Nåja.. Får se vad som sägs på måndag då han även har ätit lunch där :)

Idag är de inte något härlig dag att vara ute... -19 grader! Jag som var så sugen på att gå ut och leka med lilleman i snön eller att han fått åka pulka.. Men jag tycker de är nästan för kallt.
Men men vi roar oss här inne. Leker med bilar och alla de övriga leksaker som han har :P

Tänkte slänga in bilder från dagen då vi var så kreativ.. I söndags :P

Så här kommer bilder på vad vi pysslade med.. :)







Vi pysslade på med Hand- Och fotavtryck i trolldeg :) Som ni ser på bilden blandade vi i karamellfärg för att få lite mer "rolig" deg.. :)

Jag tycker de blev ganska läckert med karamellfärg i,  eller vad tycker ni ?? :)

Elis tyckte detta va super roligt! :) Han höll på kikna av skratt.. För varje gång han fick trycka ner handen eller foten så börja han skratta.. Sötisen!! :D

De blev ett par stycken tavlor.. Närmare bestämt 7 st..:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0