Fina sida!

Oh vad jag är kär i min blogg nu! Den är så himla fin! Hanna som gjort denna fina design ska ha såååå stort tack! :D


Hmm.. annars då.. lillen har varit på dagis idag & att lämna honom och säga hejdå är inga bekymmer.. än! inget gråt eller ledsna miner ännu. och jag hoppas de håller i sig att det går så bra som det gör!

Vi håller på förfulla muggar i tvättstugan.. de börjar sakta men säkert att ta form. men än har vi en gode bit kvar..

i helgen får vi fin främmande från piteå.. mitt i vårat kaos.. grejjer och skräp överallt ;) men dom är informerade.. hehe..

lördag har väl jag och syster tänkt oss ut på hatten.. någon som är sugen att hänga på ? :)

Nä jag har inget vettigt skriva idag!

Slänger in en film på den lille mannen.. Då han leker med "verktygsbänken" han fått av sin morfar. Han älskar att stå och borra med den där och lyssna på ljudet och musiken som spelas.

han har upptäckt att det låter annorlunda då man vrider huvudet åt sidorna... det ser lite muppigt ut då han gör de.. Men han är gode så söt! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0