Duktiga kille

Lämnade lilleman på dagis kl.9. Hann bara ta av han ytterkläderna så sprang han in på dagis & började leka..:) Mig struntade han fullständigt i.. haha! En fröken bad mig att typ stanna en liiiten stund, sagt och gjort. var väl inte mer än 5 minuter innan jag traskade hemåt igen..

På måndag så ska vi köra igång med "allvaret" då skall de vinkas hejdå och så innan jag går. För idag ville dom bara jag skulle smyga iväg utan att göra nån "affär" av de.

Gick och hämtade lilleman halv tolv. Då satt han och åt lunch så duktigt :) Fröknarna sa att han är en riktigt cool kille. Hade inte varit några bekymmer alls. han hade lekt på och varit ute en sväng också. en fröken hon sa att man kan ju tro han redan är färdig inskolad!

Så de känns riktigt bra att han får så bra omdöme:) mammas duktiga kille ♥


Snacka lååånghårig pojk ;)



Den lille har precis kommit in efter att ha legat ute och sovit i vagnen. Och jag håller på förfullt med att märka upp hans kläder! Tycker de är rätt så kul :) Det går fort, de är väldigt enkelt och smidigt!

Ikväll så blir de att gå ut & äta middag på kraja med goa vänner :)


Nej nu så ska jag fortsätta med att stryka fast lite namnlappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0