Dagismannen

Hur går de för pojken som går på dagis då?

Jo det går hur fint som helst ! Igår var de "allvarens" dag.. hehe.. nämen då skulle jag vinka åt honom och säga hejdå. och så skulle han se då jag for. Men de var då inga problem alls för honom. Samma sak idag.. Fast idag stod han vid dörren och tittat då jag gick. men inget gråt iaf :)

Så det känns faktiskt bra att de går så himla bra för honom. hade varit värre att skola in honom om han gråtit då man går iväg eller så!
Fröknarna säger på dagis att han är en sån lugn och cool kille. leker med de andra barnen, men han kan även leka för sig själv stundvis. Och äter bra gör han på dagis =) Är nog bra att få sitta ner med andra barn och se att dom äter. Inte för att han äter dåligt hemma eller så. han hade en period då han va sämre i maten, men jag tro de berodde på tänderna som kommit ut, att det var så ömt.

Nästa onsdag då kommer de bli en låångdag för lilleman.. eller lång och lång..men längre än vad de brukar va för honom. 6.15 - 12.30.. Så ska bli spännande se hur de går för honom då...

alltså shit! typ en vecka kvar tills jag börjar jobba..oj oj.. hehe..

Kommentarer
Postat av: Bea

Ditt sista inlägg går inte kommentera på. Jag har börjat klicka ut och i knappen för kommenterbart när jag bloggar från iphonen. Om det är de du gjort då du skrev du ingen dator har :-/

Du kan ju komma hit och städa å dona vettja ;)

2012-01-25 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0