Dagen D imorgon. ..

jaa imorgon är det dags.. Då börjar vi med inskolningen av Elis.. Imorgon lär jag väl som själv också få lite mer information och sådära.
Tror vi skulle börja med att vara där 1 timme imorgon? Sen ökar man på tiden allt eftersom. Vet inte riktigt hur de där fungerar, men de får jag nog veta då :)

Det är spännande, kul och så.. men samtidigt känns de tungt i mammahjärtat.. Min lilla vän ska börja på dagis! Allt som händer nu i hans utveckling kommer jag nog inte få vara "först" med  att se ,som man alltid typ har varit.

ähh.. ska inte gräva ner mig i detta nu! Jag vet de kommer gå bra, jag vet han kommer trivas, de är ett fint dagis & av några av den personal som jag träffat så känns de bra :)

Idag är de förövrigt 3 veckor kvar tills jag börjar om att jobba.. Hujjedamig vad tiden går fort! Tyckte de kändes som igår då jag hade arbetat min sista dag innan jag gick på havandeskapspenning i aug 2010.. Och nu är de dags att börja om igen.. jasi jasi.. :) De ska bli roligt komma tillbaka, verkligen ! För jag gillar mina kollegor och jag gillar min arbetsplats!


nej ju ska jag kika lite på tv innan det är dags att göra sig klar för sängen!



Ta en titt på denna sida ↓


Kommentarer
Postat av: Bea

Tack :-)

2012-01-10 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0