Buzzador Kampanj!

Nu är det ett tag sedan jag kommit med i någon kampanj hos buzzador + att det varit en hel del kampanjer som helt enkelt inte tilltalat mig.

Men denna kampanj tilltalade mig & dessutom kom jag med ! :)

så denna gång ska jag buzza ut Nourishing Oil Care från Dove.

Är du sugen på att prova denna produkt? lämna då en kommentar till mig här på bloggen!

Det finns 9 små tuber kvar. Sedan kommer Du få 5 frågor av mig som jag vill att du svarar på så att jag kan lämna feedback.

Intresserad? =)




" Det första randiga superbalsamet -

Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam ger tre gånger mer näring än ett vanligt balsam. Det beror på en unik vit- & guldrandig formula som består av balsam med inpackning. Formulan gör även mycket torrt och frissigt hår mjukt och glansigt utan att tynga ner det .

En Unik Kombination

Den vita formulan är ett vanligt balsam som sluter hårstråets ytskikt för att bevara näring och göra frissigt hår mjukt och slätt.

Den guldiga formulan är en inpackning som innehåller lätta närande oljor som ger näring på djupet och tillför viktiga näringsämnen utan att göra håret fett. "




DOVE NOURISHING OIL CARE VÅRDAR HÅRET I TRE STEG:

1.
En blandning av oljor från sötmandel & kokosnöt tränger in i håret för att ge mer näring än en vanlig återfuktande produkt.

2. Oil Care lämnar en mycket tunn hinna på håret. Den tynger inte ner håret och förhindrar att välgörande fukt lämnar hårstråna.

3. Väldigt höga halter av Omega 9 ger näring på djupet och återuppbygger fiberstrukturerna på torrt hår för att reparera strävhet på ytan.




KAN ANVÄNDAS DAGLIGEN! : Applicera efter schamponering istället för vanligt balsam, massera in i hårlängderna och skölj ur


Kommentarer
Postat av: emelie (lillasyster)

jag vill!!!

2012-01-31 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0