Trötter...

Idag har Fru Kallin varit enormt trött i ögat! har sovit en stund medans elis låg ute i vagnen och sov.. och kan tala om att de behövdes!

haft typ växtvärkt i ben, höfter, och jaa överallt i kroppen har de vart ömt.. börjar lätta nu ;) Jaa jag vet jag klagar! Jag är otränad! och de yrket man har är verkligen inte lätt yrke heller... !

Nåja,., Både jag och elis har varit gode så trött idag.. elis somna fort ikväll och de känns som att jag också kommer göra de!

imorgon skulle jag försökt att plocka ihop lite här hemma.. få lite mer ordning och reda nu.. ;P

ne nu ska ja fortsätta kika på sveriges mästerkock och se hur de går för Lina! Hejja hejja!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur ska du orka jobba ? ;-)

2012-02-01 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0