Skruttig...

Tror jag vet orsaken till min onda & ömma kropp... En förkylning är på ingång! Bläääää!
Utan förvarning så fick jag ont i halsen och känns super svullen på ena sidan.. Svälja är inte riktigt de roligaste just nu..

Inte har jag tid med detta!! Suck..

Men den övriga familjen har ju varit sjuka och lilleman ha sin hosta kvar, dock mindre.. Så nu är de väl dags för mig också att angripas av ett gäng bakterier..

Så en kombination av att ha jobbat & använt kroppen på ett sådant sätt jag aldrig typ annars gör.. Och förkylning på gång.. Därför är ja skruttig idag..

Men trots att jag håll att bli sjuk så ringer väckarn för de åt morgonen & den lille ska lämnas på dagis en stund. 3 timmar ska han vara där imorgon. Och då ska jag hem & vila upp mig tills de är dags att hämta igen.

Så nu har jag lagt mig och ska alldeles strax slå igen mina ögon & sova..

God natt på er mina kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0