Pissnödig

Efter jag hämtat Elis på dagis idag blev det att gå på promenad tillsammans med Bea och Signe.. :) Promenerade runt på samhället, gick hem till Bea, sen ut igen för att gå och käka.. För att sen promenera hem igen.. Så denna dag har vi varit ute och gått en hel del.. ;) For ut kring 14 tiden och kom hem runt 18..

När jag kom hem och dragit upp vagnen på bron, Så blev jag så där jäkla panik pissnödig! Ni vet, sådär akut!
Dörren låst, fippla fram nycklarna, vrida om låset i paniken.. In med vagnen och barnet! Kasta av sig ytterkläderna och in på toa.. Det är en härlig känsla få komma på toa då man är då där akut akut pissnödig! :P

Fattar inte varför man ska bli så där akut pissnödig just då man kommit upp på bron.. Jag menar, från ingenstans! helt knasigt..
Jag är nog inte själv om att ha upplevet detta ? ;P

Ikväll så ska man ta och packa- vilket inte känns så lockande ! För imorgon drar vi till Piteå. ska bli trevligt fara dit, men jag önskar att väskan kunde packa sig själv.. Haha.. ;)

förresten så upptäckte jag igår kväll när Elis skrattade att tand nr 15 & 16 har ju spruckit fram! Galet vad tänder som kommit på senaste tiden.. Kollade i vår bok där vi skrivit upp då tänderna kommer.. på 2 månader har de spruckit upp 8 tänder!! Undra om dessa tänder har haft något att göra med febern han haft ?
Ja inte lätt veta, har säkert vart en kombo av både förkylning samt att de kommit 2 nya tänder..

Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0