Någon?

finns det någon där ute som skulle vilja byta rygg med mig? Min rygg är verkligen inte med mig idag..
Ibland då jag böjer mig ner eller sätter mig eller nå.. Så hugger de till i nedre delen av ryggen på höger sida.. vissa gånger känns det verkligen som att jag kommer inte ta mig ifrån positionen jag står i.. usch!
Sen att ha en 1 ½ åring kring fötterna som vill bli lyft eller så ibland gör ju inte saken bättre.

Jag hoppas, jag hoppas ryggen är bättre imorgon så jag fixar att jobba i helgen!

Fattar inte vad de är som gjort att de blivit så här i ryggen nu? Har varit ute på promenader nu i två dagar.. Så skulle väl inte bli förvånad om de har någon inverkan på detta, så otränad som jag är så ;P
Eller om de bara är så att jag lyft något på fel sätt.. Ja de är inte lätt veta..


Vi målade med fingerfärg i måndags och så här kan de då se ut ;)















Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du kan få byta med mig...går som en krokig gammal tant varje morgon när jag stiger ur sängen..kan inte ens få upp Nellies hundskål från golvet..är för långt att bocka sig ner dit! Så visst..jag byter gärna! Har du tagit en Ipren eller nått? Min rygg är ju förstörd pga alla åren inom vården...för inte kan det väl bero på att man är otränad?

2012-02-24 @ 08:21:30
Postat av: Elina

Min rygg har också varit så där förut, det visade sig att jag hade en spänd höftböjare, så testa att stretcha ut den :) Sök på youtube så hittar du säkert bra övningar hur man sträcker ut höftböjaren :) Kanske värt att testa? :)

2012-02-24 @ 11:51:51
Postat av: Anonym

Ok...å jag som trodde att jag bara blivit längre...å inte stelare eftersom det har blivit så långt ner till golvet.

2012-02-24 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0