Knäckt!

Första arbetsdagen är nu gjord!

Somnade någon gång efter 12 slaget inatt.. Trots att jag la mig tidigare så hade jag inte ro att somna då. Sen när jag väl somnade så vaknade jag typ varje halvtimme/timme.. Lite orolig i kroppen att jag skulle försova mig..
sen gör de inte saken bättre att man ligger och tänker" om 5 timmar ska jag upp" " om 3 timmar ringer väckarn" osv osv...

sen att vi hade en liten pillertrillar mellan oss gjprde väl inte sömnen något bättre.. ;P han sov ju gott, så vad gjorde de att morsan inte gjorde de? ;)

två minuter innan väckarn skulle ringa så vaknade jag & istället för att blunda två minuter till så klev jag upp! Ovanligt för att vara jag!

Jag säger de bara, INTE vanligt jag är vaken den tiden.. De kändes verkligen konstigt att vara vaken då. kändes som att hela världen sov förutom jag.. haha.. men jag är ändå rätt förvånad över mig själv att jag var så pass pigg som jag var.

lämnade elis på dagis runt 6.15 & sedan begav jag mig till jobbet..

kan säga att de var rätt skönt att börja med en kort dag! För de känns verkligen i kroppen nu.. Öm typ här och där i musklerna ( de stackare som finns)
känns att jag är väldigt (!) otränad.. Sen använder man ju inte samma muskler eller kroppen på samma vis hemma som på jobbet.

men de känns roligt vara tillbaka på jobbet :)

Elis han var helt knäckt då jag hämtade honom från dagis. då jag kom in satt han i hallen - där man klär av dem och hänger av sakerna - och grät :( Han hade sett då jag kom och gick från bilen..
men då jag kom in och fråga om han skulle följa så gick gråtet snabbt över till skratt & han skulle INTE följa med ;P Sötunge! haha..

Hann inte mer än klä honom och sätta honom i bilen så sov han. Detta har ju varit en längre dag för honom än vad han är van. och längre kommer dom att bli framöver :/
Nåja. det är tur dagis finns!

nu ska jag lägga upp mina ben i soffan och kanske blundar en liten stund!

Hur har eran dag sett ut idag? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går de att få honom å sova i egen säng? :)

2012-02-01 @ 18:26:27
URL: http://annapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0